500:- ''Kachiing..!'' // Josefa

Y E S  ! ! ♥

Nu har jag mamma & Haroun snackat om min Veckopeng/Månadspeng, Jag har haft 40:- i veckopeng sen jag gick i 3:an, Men nu har vi bestämt oss för att jag ska få 500:- i månadspeng! fst 75:- ska gå till min mobil på-tankning. Men iaf, Fett najs? Jag kmr bli fett glad! På fredag kmr jag då få 500:- för första gången. är fan överlycklig, Äntligen har det blivit en ändring!

Hah, Nu är blåa statistiken på
67.. Det är fan as bra! R E K O R D. Mitt förra rekord var 44, Nu äntligen har den höjts.. (stavning).. Jossan & jag satt & snacka i tele, då fråga jag hur många besökare vi har hon bah

- Hah, det är 34! Skit bra! :D
(Mitt svar..)
- Heeh.. Jossan. Har du tittat nu elr?
(Hon svarade..)
- Nej.. Vadå, är det på 40!! :D:D
(Mitt svar..)
- em.. Nej, den är på.. 67!! :D
(Hon svarade..)
- VAA! OMG DET ÄR SKIT BRA! skojar du.. ;O 

Men nej, nu ska jag Duka.. Vi får höras i nästa inlägg! :D 
Love u all!


Kommentarer

Söta Läsare, Skriv inget dumt nu.. <3:

Vad heter du?<3:
komma ihåg mig?<3

Din E-mail:): (publiceras ej)

Vad heter din söta blogg? ;):

Bebis, Du ska skriva här!<3:D:

Trackback
RSS 2.0