8.30

Fan asso.. Jag vaknade 8.30 vill SOVAAH! Men skiter i det, mina gullungar vill ju ha inlägg o läsa, Idag ska Josefa vara med Jossan, Vi ska kanske åka t grönan, elr så ska vi vara med Jkj Danne o Fille vid slussen typ. Kanske drar hit då. Asso.. Hem t mig!
Jag och Jossan ska faktist försöka o göra Videoinlägg, Bah att vi har ingen kamera o filma med.. Så det blir lite krångel men här kommer lite bilder som ni söta kan kolla på! ;)

Kanske att jag blir Kissie nmr2? Elr vad tkr ni. ;) Jossan e Paow då ;)

Kissie again!

Fredrik i 4:an, så jävla sööt!

THATS IT!



Tycker ni att jag ska börja prata sådär, o ta på mitt hår 24/7 :)

Kommentarer

Söta Läsare, Skriv inget dumt nu.. <3:

Vad heter du?<3:
komma ihåg mig?<3

Din E-mail:): (publiceras ej)

Vad heter din söta blogg? ;):

Bebis, Du ska skriva här!<3:D:

Trackback
RSS 2.0