Äpple e gott :D

Nu sitter jag här framför skärmen igen :) Äter på mitt äpple haha, nää men åkte hem tidigare idag för att jag inte orkade va kvar i stan. o så messar jag med august
August- Heej va gör du ?
Jag- Inge e på medis :D
Han- Tuben.
Jag. haha jag med nu :P
Han- haha okej.
Jag- vart e du vart ska du? :P
Han, e i skantull ska till farsta,

Då ser jag gabbe, hans bästa vän. haha så jag skriver t han haha ser ej, Då sitter vi på samma tåg!
Fan va glad jag blev för jag har inte träffat dem på fett länge :O 
så jag typ pratar fett mycke o gabbe trodde jag va 96a, asso han har trott de fett länge (vi har kännt varann sen kollo). Men iaf, dom ska typ komma t vår skola på måndag :d <3

August :D <3

Kommentarer

Söta Läsare, Skriv inget dumt nu.. <3:

Vad heter du?<3:
komma ihåg mig?<3

Din E-mail:): (publiceras ej)

Vad heter din söta blogg? ;):

Bebis, Du ska skriva här!<3:D:

Trackback
RSS 2.0