Datasalen i Åsöö! //Josefa

Heeii alla!  ♥

Nu sitter jag & Jossan i datasalen, vi har nyss haft rast.
Mitt konto jag fick var as krånligt namn? Men jag bytte Lösen, Venne om man kan byta namn.. Men idag ska vi träffa Gurra & Stoffe, Vi ska väll typ bara vara hemma hos dem i Gurras rum. Arnars möter vi upp Josef & Alex, Nu skriver Jossan oxå ett inlägg, Det kmr väll se likadant ut, Meen.. Vem bryr sig? Då får ni 2 st att läsa iaf! Senare kanske jag ska sova hos Jossan i norrtälje, Då ska vi hitta massor av grodor! Hon har ju flyttat till sin pappa nu. & imorn skulle hon typ sova hos mig, Men jag fick int fixa mitt löshår idag, Ngt allvarligt har hänt hos Jessica. Tror jag.. Nu ska vi jobba! Ses i nästa inlägg!

We Loove u all readers..

Kommentarer

Söta Läsare, Skriv inget dumt nu.. <3:

Vad heter du?<3:
komma ihåg mig?<3

Din E-mail:): (publiceras ej)

Vad heter din söta blogg? ;):

Bebis, Du ska skriva här!<3:D:

Trackback
RSS 2.0