fresh (stavning) /jossan

Det är en nyduschad jossan framför skärmen nu ;) om ni förstår har jag just duschat o ska nu torka håret o ordna lite tills imorgon. Men först måste jag lägga mobilen p¨laddning haha :D 
Imorgon blire först skola sen drar jag hem till mamma o hämtar en väska som jag kan ha i skolan, sen dra kanske jag o saga till vår gammla skola. sen drar vi nog hit hem t mej o lämnar lite saker, sen blire kanske grönan eller så åker vi t farsta o går hem till joel :D Vi får alltså e vad som händer :D 
På fredag åker jag till mitt landställe igen o vi kommer väl börja packa lite där och så. Ska också övertala syrran om hon kan hjälpa mej med att ta percing i näsan nu :D Nästa vecka ska jag nog ta i läggen, veckan efter det blire nog naveln :D 
Nu blev det en jävla massa att läsa haha ;D så nu ska jag nog inte skriva mer.
Ska gå o ta bort sminket som jag glömde ta bort när jag duscha, ser ut som ett monster, e helt svart i ansiktet hahah. 

Pussar på alla, och godnatt! <3

Kommentarer

Söta Läsare, Skriv inget dumt nu.. <3:

Vad heter du?<3:
komma ihåg mig?<3

Din E-mail:): (publiceras ej)

Vad heter din söta blogg? ;):

Bebis, Du ska skriva här!<3:D:

Trackback
RSS 2.0