Gudmurguun.. (COPIER)

Hah, Heeii alla! ♥

Jag vaknade runt kl 11.30 idag.. Är int så trött faktist!
BLÄÄH!.. Imorn är det skola, Jag orkar faan int med skolan. Den är jobbig! Men som sagt, jag ska börja på en ny skola som heter Åsö grundskola. Venne om ja kmr vilja byta tbx till södermalm.. För att ja saknar den skolan fett mke nu! Aja, vi får väll se vad som händer. :D

Idag ska int hända så mke, Jossan ska strax kolla in bloggen & Göra ett inlägg! Men anars så tittar jag bara på SP, Som vanligt.. & ska bara ta det lugnt idag. Är rätt trött & så, Så kmr nog bara sitta & rita. Sen måste jag ringa ang mitt löshår! Venne om hon har skickat det än, Så det ska jag frågaaaaAA! Skojja.. Ne men aa! Ses i nästa inlägg!

Jag & Min Goouuda marshmallow! Old pic..


BTW!
Vad ska jag ha för avslutning på ett inlägg? Ska det vara en bild där det står  Pussar & Kramar, Elr vad?
Kommentera så får vi se vem som ''vinner'' :)

Kommentarer
Postat av: keoma

maraaaaarsh meloooosss!!!!!

2010-08-17 @ 19:31:37

Söta Läsare, Skriv inget dumt nu.. <3:

Vad heter du?<3:
komma ihåg mig?<3

Din E-mail:): (publiceras ej)

Vad heter din söta blogg? ;):

Bebis, Du ska skriva här!<3:D:

Trackback
RSS 2.0