Heeii! /Josefa

Heeii Josefa framför skärmen på vår nya blogg..

Det här är första inlägget på Bloggen.. & ville bara berätta att jag kmr börja blogga mer här nu! För min riktiga är tråk, vill ha dem med ngn till så att det blir MER inlägg per dag. Just nu sitter jag & tittar på SP (South park) som vanligt.. & imorn ska jag träffa min älsk Josefin Wase! Som jag delar bloggen med dårå.. & venne rikgitg vad vi ska göra. Få se om vi kanske ska dra t grönan, Hon har int varit där på heela sommaren & Hon har guldkort? Hah, Men imorn kanske vi går dit! Beror på vädret.. & jag ska få en nu MOBIL & ett par KOSS av en polare! Han vill int ha dem längre, så han ger dem t MIG! AWSOME! As snällt, venne hur glad jag är, Kan bara int skriva AAAAHHH! över hela bloggen lixom!;) Men nu sk jag fixa smileys t bloggen.. 

Jag & Jossan, Jäääte länge sen..



Kommentarer

Söta Läsare, Skriv inget dumt nu.. <3:

Vad heter du?<3:
komma ihåg mig?<3

Din E-mail:): (publiceras ej)

Vad heter din söta blogg? ;):

Bebis, Du ska skriva här!<3:D:

Trackback
RSS 2.0