Hemma :D // Jossan

Har kommit hem nu, eller har varit hemma ett litet tag. Idag var inte saga i skolan som ni kanske redan vet, men iaf va lite med filip ett tag, men sen efter skolan så kunde jag inte gå hem t saga så jag frågade dennis o adam om dom vile träffas, med dom kunde inte, o jag pallade inte ka hem hit t hökarängen, för vad skulle jag göra här? Så jag gick hem till mamma ett tag, var hemma själv, gosade med katterna, tittade på tv o lite så. Var iof hemma själv när jag kom hit också. har bara hunnit äta o sättit på datan, sen kom pappa o nina. de här blev långt haha. Nä men nu ska jag fortsätta va inne på datan o så, Och jag hoppas verkligen saga kommer till skolan imorn !!
Iaf vi ses ! <3

Kommentarer

Söta Läsare, Skriv inget dumt nu.. <3:

Vad heter du?<3:
komma ihåg mig?<3

Din E-mail:): (publiceras ej)

Vad heter din söta blogg? ;):

Bebis, Du ska skriva här!<3:D:

Trackback
RSS 2.0