Hemma från ett slaveri åter igen..

ÖÖH..!

Fuck asso!
Det var jätte jobbigt i skolan ida, vi slutade kl 15.00 o där satt jag helaa dagen o hade ont i halsen. Jag är förkyld.. på sommaren, Existerar de igentligen? Micke de leeuw o David faustino förlorade nyss 1 kompis, Det är jag om ingen fatta. För dem kalla mig ''F*tta'' Rakt i fejjan, Bara för att ja knacka på Mickes rygg. Så jäävla omoget. Sitter o chattar me Andereas C på fejjan, Han sägger att han gillar mig ;P Och att Mira inte har några TÄNDER! AHHA! Ska kolla på SP nu, CIAOOO BITCHEE'S! <3

Jag just nu.. Så jävla snygg.. :P:P


Kommentarer
Postat av: Andreas <3 haha

hahahaha okej ofta du skriver det på bloggen ! :) <3 hon har ju inte det typ !

2010-08-28 @ 10:51:09

Söta Läsare, Skriv inget dumt nu.. <3:

Vad heter du?<3:
komma ihåg mig?<3

Din E-mail:): (publiceras ej)

Vad heter din söta blogg? ;):

Bebis, Du ska skriva här!<3:D:

Trackback
RSS 2.0