Home from out! :)

Japp! ♥ *

Nyss kom ja hem ifrån att vara med Josefin Jesse Andreas G & C!
Jag har massor av bilder nu, jag gillar Jesse, Men ja gilla int hnm sådär mke, han vara bara söt! Mina känslor för Danne är fan kvar som fan! Men nog snack om det, Lixom? Ni vill ju höra om min o jossans dag. Elr hur?;) Idag så var det fan längsta dagen i skolan, Kändes det som. Det kändes som att jag skulle dö av att jag hade så mke snuva! Men efter skolan skulle vi vara med Jesse o dem, Men så skulle ju jag städa mitt rum som ja skrev.. -.-' Så Jossan hann bara vara ute i ungefär 30 min, Den tiden var vi i Begsgruvan med polarna! Här kmr det jätte många bilder o Filmer! :D

Så jävla sköna att vara med asso! :)

HAHA! Titta på Andreas MIIN!



Jossan ville int va me på bild!

Det blev en Ful-dag för mig idag :)

''I'M LOVIN IT!''



Ah, det gick inge bra när dem gungade.. :



HAHAHAHAHHAHAHAH!



*Ignorera mitt garv i början, Jag är jätte hes o förkyld! kom ihåg de..*
aah, ja vet int vad som hände med dem andra, dem gick int o lägga upp..? :S

Kommentarer

Söta Läsare, Skriv inget dumt nu.. <3:

Vad heter du?<3:
komma ihåg mig?<3

Din E-mail:): (publiceras ej)

Vad heter din söta blogg? ;):

Bebis, Du ska skriva här!<3:D:

Trackback
RSS 2.0