im back! :-D // Jossan

Förlåt för att jag inte bloggat något idag. Har ju varit med saga hela dagen. Kom hem runt 8 och sen dess har jag läst nån tråkig sak om åsö. Vårt internet på datan krånglar så de kommer mest bli mobilinlägg. Annars kommer ju saga blogga väldigt mycket. Imorgon ska jag upp halv 7. Fan pallar inte med skolan. Iaf. Ska åka här ifrån kl 8 och då ska jag hem till saga tror jag:) Men nu typ måste jag sova så Godnatt alla sötnosar<3<3


Förlåt för att jag inte bloggat något idag. Har ju varit med saga hela dagen. Kom hem runt 8 och sen dess har jag läst nån tråkig sak om åsö. Vårt internet på datan krånglar så de kommer mest bli mobilinlägg. Annars kommer ju saga blogga väldigt mycket. Imorgon ska jag upp halv 7. Fan pallar inte med skolan. Iaf. Ska åka här ifrån kl 8 och då ska jag hem till saga tror jag:) Men nu typ måste jag sova så Godnatt alla sötnosar<3<3


Kommentarer
Postat av: Linn

mahah jag börjar skolan på måndag ! :D

2010-08-19 @ 19:18:53
URL: http://linnvanbeerss.blogg.se/
Postat av: Anonym

du hade pluppen på det andra hållet sist

2010-08-19 @ 19:25:09

Söta Läsare, Skriv inget dumt nu.. <3:

Vad heter du?<3:
komma ihåg mig?<3

Din E-mail:): (publiceras ej)

Vad heter din söta blogg? ;):

Bebis, Du ska skriva här!<3:D:

Trackback
RSS 2.0