L Å T

Heii, Sötnosar! ^^ ♥

Idag ska jag vara med Jossan elr Milli, Det beror på om Jossan ska med t Tyresö idag. För jag vill verkligen träffa min Daniel, Vi har bara träffats på ung08 lixom.. Jag vill lära känna hnm mer. Så jag kommer iaf åka t tyresö. 

Men arnars ska det typ vara Latjo LajbanÅsö Grundskola.. Man ska typ doppa huvudet i vatten för att plocka upp äpplen, Sen typ känna på olika saker o allt, As äckligt! Men jag tänker INT doppa mitt huvud i vatten, Mitt smink kommer bara gliida av huden då, Hah! Jag & Milli har hittat på en ny låt till den där  Slatan  låten som en kille har gjort, Den ser ut såhär..

Vem e fulaste i vår värld!
mikkel, Jag sa, Mikkel.
Vem kan gå o ta sig nånstans?
Mikkel, Jag sa, Mikkel.
Mikkel morey du är gay, Fan va vi hatar dig!
Den gången du ljög om att vi hade strulat de va int Kul..
Elr när du sa att vi var ihop..?
Tänk att dem tror att vi hade gjort de, Fifaan vad kuL!
Du e så ful, Ingen vill ha dig det vi säger är   så   jävla   sant!
''Sen har vi int kommit på ngt mer, Melodin e under!''
Men nu ska jag sätta igång o platta håret.  Ses straaax! AAHHA!
Snyggingaar..


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tycker det var taskit skrivet om mikkel.

Känner inte er men honom och nu kan alla för all framtid se vilka skitar ni är som skriver sånt på nätet.

2010-11-10 @ 23:24:32
Postat av: Anonym

Enligt PUL (personuppgiftslagen) är det förbjudet och därmed OLAGLIGT att lämna ut en person med namn på nätet på det stötande sätt du gjort här ovanför.

Denna sida kommer härmed polisanmälas.

2010-11-12 @ 17:22:15
Postat av: Anonym

äckligahorungar som snackar skit om mikkel, skaffa er ett liv!

nanananaanananana come on!

2011-05-27 @ 12:58:20

Söta Läsare, Skriv inget dumt nu.. <3:

Vad heter du?<3:
komma ihåg mig?<3

Din E-mail:): (publiceras ej)

Vad heter din söta blogg? ;):

Bebis, Du ska skriva här!<3:D:

Trackback
RSS 2.0