L Ö S H Å R

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!! ♥
Nu har dem skickat mitt löshår, & det är hemma hos mig NU!
Det är exakt min färg, & 60 cm långt, & rätt så mke. Men strax ska ja gå & Köpa sånna där klips, Elr så ska jag få mathildas klips. För dem e fett dyra.. :/ ÄR AS GLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAD!

Kom nyss hem & Åt.
Jag var ute med Jossan lite, Sem mötte vi upp Josef & Thai Alex. Josef var JÄTTE SÖÖT! Tyvär så tkr Jossan oxå det.. Men senare gick vi hem till Gustav, Där inne satt Stoffe & typ vänta på Jossan. HAHA! Han var as roliig, Men det gjorde ont i våra piercings så vi stack hem, & Vi skulle käka. Hoppas inte att Jossan snackar skit om mig t dem andra nu, Det känns som det fett mke. Men nu ska jag kolla på.. (Ni vet vad..) SP! Hah, Vi får ses strax!

I know, Jag ser ut som om jag var på droger.. Hah!
Men där är Löshåret iaf
, AS FINT!

Hah, Hade lite tråk.. :)

Jaah, Så strax kmr ni se mig i så långt hår! Vad tycker ni, Såhär elr..

Såhär..! Det är lite kortare.

Det är min färg, Elr hur? :)

Vete fan vad det är.. Men hon skickade med det! ;)

Den oxå..!


Kommentarer
Postat av: Linn

vart köpte du din hårf ? :)<3

2010-08-19 @ 19:17:03
URL: http://linnvanbeerss.blogg.se/
Postat av: puss.

Det som var lite kortare , alltså normallångt var as snyggt :P

2010-08-19 @ 19:35:22

Söta Läsare, Skriv inget dumt nu.. <3:

Vad heter du?<3:
komma ihåg mig?<3

Din E-mail:): (publiceras ej)

Vad heter din söta blogg? ;):

Bebis, Du ska skriva här!<3:D:

Trackback
RSS 2.0