Morning!

Heeii, Är trött..

Vaknade halv 7 men mitt internet krånglade, men det gick tillslut! ;)
Jag kollade på den blåa statistiken nyss, Den var uppe på 124! Jag är jätte glad för att de är så många som läser vår blogg, Redan nu är den uppe på 7. Men hoppas att de blir lika mke idag igen! Det var första gången vi/jag har haft så många.. Mitt rekord är 44, Josefins är 34 (Tror jag..) Har sattit på SP för att ja int ska känna mig ensam. & håller på att pillar på min fina piercing. Den sved as mke igår kväll! Men vafan? Vill man vara fin, får man lida pin! Elr vad man nu säger.. Very well! Nu ska jag ta & sminka mig, Sen ringa Jossan & Säga att mitt comviq tog slut igår KVÄLL! Öh.. as jobbigt. Men mamma ska fylla på den så småning om. Då drar hon bara bort 75 kr av 500:-! Jag är fett glad att ja får det i månadspeng fan! Men nu ska jag sminka mig. Ni får en bild sen.. Ses i nästa inlägg!

Jag är fett ful i uppsatt.. Håller ni int med? :P

Kommentarer
Postat av: Hanna

Nä du är fett söt i det :) <33

2010-08-18 @ 08:22:32
URL: http://hnstromgren.blogg.se/

Söta Läsare, Skriv inget dumt nu.. <3:

Vad heter du?<3:
komma ihåg mig?<3

Din E-mail:): (publiceras ej)

Vad heter din söta blogg? ;):

Bebis, Du ska skriva här!<3:D:

Trackback
RSS 2.0