Nu är iaf jag vaken! // Josefa

Hej Gottfolk! *Bloggläsare..*

Vaknade ungefär några minuter sen, Jag var så trött så jag var tvungen att snooza lite!
För ni som int vet vad snooza är, Så betyder det att man klickar på snooze ist för att stänga av alarmet, så går den på om
10 minuter. Hah, Ida ska jag möta Jossan innan vi går till skolan, Hon måste få tillbaka sin salva till piercingen. Hon glömde den här igår, Vi hade ju så kul u know..! Haha, Det är INGEN inne på msn nu, Strax kmr väll Sol logga in! Hoppas det iaf, Vill int sitta här själv. Fast Simba sitter ju brevid mig & sover. Mamma & Thea är vakna, & Tess sover bakom mig. Så nej, så ensam är jag igentligen inte!:) Ska forsätta kolla på min.. SP .. As usual! & tänka på Mr.Hemlig.. Ses strax!

Haha! Visst är jag snygg där.. Hetaste asso! ;) 


Kommentarer
Postat av: Elizabeth

Hejhej; fin blogg!! Men vart köpte du dina finfina solglasögon? Tacksam för svar!

2010-08-19 @ 16:40:39
URL: http://llilebetz.blogg.se/

Söta Läsare, Skriv inget dumt nu.. <3:

Vad heter du?<3:
komma ihåg mig?<3

Din E-mail:): (publiceras ej)

Vad heter din söta blogg? ;):

Bebis, Du ska skriva här!<3:D:

Trackback
RSS 2.0