Pizzeria.. Mums! // Jossan

Shaa, MUMS..! 

Just nu sitter jag & äter på en pizzeria, Gör ett inlägg ifrån Mobilen. Tog coca-cola som dricka, & ngn pizza med Räkor, Champinjoner & tomat, Jätte gott! Stället är typ lite mörk röda väggar, & ungefär 9 olika bord med soffa att sitta på, Personalen är as snälla, Det ser lite indiskt ut. Det heter Lilla hörnan, det ligger i hökarängen. Haha, Min pappa är så rolig! Han skojar hela tiden, Minns när han drog ett skämt till Josefa & hon började garva som FAN! Hahahaha. Imorn börjar skolan.. BLAH! Önskar att sommarlovet var längre:/ Igentligen skulle jag & Josefa vara hela sommarn, Men jag var hos min pappa så.. det gick inte, Fett synd! :(  Men måste äta upp nu, Vi får ses senare! :)

Josefa tog det här smyg fottot för länge sen! :) (Still hot..!)


Kommentarer
Postat av: Brown Diva!! <3

Jätte fin blogg! Och design osv! ;)

2010-08-17 @ 19:43:16
URL: http://browndiva.blogg.se/

Söta Läsare, Skriv inget dumt nu.. <3:

Vad heter du?<3:
komma ihåg mig?<3

Din E-mail:): (publiceras ej)

Vad heter din söta blogg? ;):

Bebis, Du ska skriva här!<3:D:

Trackback
RSS 2.0