T Ä V L I N G

Här är Jossan o Josefas.. TÄVLING!

För att ni ska vara med i den så skriver ni en kommentar att ni ska vara med, enkelt va?. Prisen är..

1# Länkning 3 dagar! En bild gjord av mig. En design av oss. En rapplåt av oss.
2# Länkning 1 dag. Bild gjord av mig.
3#
Länkning 1 dag.

anf det där bild gjord av mig, som dem flesta vet är jag bra på att rita, Då väljer vi ut vinnaren, o sen får ni kommentera ett inlägg om vad jag ska rita osv. Sen ang Rapplåt, Japp! Ni får en helt egen låt av oss, om ni bara vill ha melodin så att ni kan sjunga in rappen skriv bara det. (Jag är bra på rapplåtar!) Okej, hoppas ni anmäler er nu! :)

Kommentarer

Söta Läsare, Skriv inget dumt nu.. <3:

Vad heter du?<3:
komma ihåg mig?<3

Din E-mail:): (publiceras ej)

Vad heter din söta blogg? ;):

Bebis, Du ska skriva här!<3:D:

Trackback
RSS 2.0