Skiter i...

heej sötnosar, har varit på jävligt dåligt humör .. inte längre men hon ska veta att nu ska hon inte snacka med mej för jag arg.. 
Ska inte ta ut nått över bloggen (: 
Börjar bli förkyld o grejer :( Orkar inte, de e väl bara för allt gråt som har varit ikväll.. :(
Nu ska jag väl kolla om de finns glass o kolla på tv, messa ta det lungt, komma över allt, tänka bort från allt, sen ska jag kanske ta livet av mej, nnäää driver :D 
Iaf, de här kommer väl va de tråkigaste jag har skrivir men jag skriver för att glömma :D Adde typ bombar mej -.-
Aja skit samma, ska sluta skriva snart.. om jag kan :S aja... 
Kramar från en gråtande jossan ;( </3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Snygg tröja :=) Vem är hon i inlägget?

2010-10-02 @ 00:04:18

Söta Läsare, Skriv inget dumt nu.. <3:

Vad heter du?<3:
komma ihåg mig?<3

Din E-mail:): (publiceras ej)

Vad heter din söta blogg? ;):

Bebis, Du ska skriva här!<3:D:

Trackback
RSS 2.0