CRAZZZZYYYY // Jossan kossan! :D

Kan berätta lite kort om dagen, efter skolan va vi med jesse, andreas timon o deras kompisar, min kusse kom t söder för de skulle kanske bli slagsmål å han ville inte att jag ska bli slagen eller så. Men de va lite tjafs utanför skrapan o så. Det blste som fan o jag har typ blivit mer förkyld, faan asso. 
Saga är med jesse milli o alla dom medans jag sitter här hemma o lyssna på när pappa o nina bråkar, johanna har haft sönder mina hörlurar så kan inte lyssna på musik med hörlurar på datan så hör ALLT, skit jobbigt.
Iaf, ska snart typ duscha :D Shhiiiet, hostar verkligen hela tiden, måste fan börja använda min vinterjacka ;( 
Fan snart e de höst, sen blir de vinter, vem pallar gå runt o se ut som en eskimå ? 
NJUT AV HÖSTEN FÖR SEN KOMMER SNÖN. DÅ BLIR DET KALLT ;(

Men nu ska denna text inte bli längre haha
pussar ! <3

Kommentarer

Söta Läsare, Skriv inget dumt nu.. <3:

Vad heter du?<3:
komma ihåg mig?<3

Din E-mail:): (publiceras ej)

Vad heter din söta blogg? ;):

Bebis, Du ska skriva här!<3:D:

Trackback
RSS 2.0