@ H O M E! //Josefaa

Nu sitter jag hemma, På fejjan!
Sitter & Chattar med Akaam, Han har tydligen sagt t Mira att han skulle playa mig? Jävla jurk.. Nu säger han att ''Elin'' skrev det, Visst e det typiskt att jag ska falla för idioter? elr hur! :/

Nu ska ni få höra roligare saker!

Jag & Milli hade jätte kul ida, Jätte flumm. Vi köpte feta mke godis, & sen gick vi runt lite på staden på söder! You know! Arnars i skolan hade man flumm, Särskilt med Andreas.G! HAHA, Om ni bah visste vad vi snackade om! Ni skulle garva sönder, Fett bra att han går i min klass, e fett glad över det! :)

Nu ska ja droga med MS, Och.. Lyssna på musik!
Vi hörs!



Kommentarer

Söta Läsare, Skriv inget dumt nu.. <3:

Vad heter du?<3:
komma ihåg mig?<3

Din E-mail:): (publiceras ej)

Vad heter din söta blogg? ;):

Bebis, Du ska skriva här!<3:D:

Trackback
RSS 2.0