HAHAHAHAH!// Josefa

HAHAH!


Fyfan vad jag garva när Jrj Jonsson Snacka med mig i tel, Han är ju helskön snubbe. 93:a, Jontes (Jkj) Storebror, Hahahahahhahahahahah! Glömmer ALDRIG ''Jude'', Helskön snubbe. 

Back to MY life,
Ikväll var jag med Milli Max & Erik, Innan var jag med Jossan Jesse Andreas. G Timón & Jack, Jack var fett söt.. Iaf! Senare kom Mikkel (USH!) Viktor o David, Så ja ville ju hälsa på min gamle polare David, Sen skrek Viktor att ja var en bitch osv.. Så jag spraqng efter hnm för att snacka, men dem töntarna GÖMDE sig såklart. Senare kom han o sa i mitt face *MOGET GJORT!* Att jag är Bitch, Äckel fjortis, hora osv, Men sen. OJOJOJ! Han gick på min svaga punkt.. Han sa att Milli.. Va en N*G*R! Jag satte mig ner, Mina ögon stirrade som om ja skulle dö, O jag andades så jävla snabbt. Ja gick fram t honom, Men han e Biff så han skulle ta mig lätt. Men han ba ''Ska jag slå ner dig elr?'' Men ja såg hnm i ögonen, o sa ''Kalla.. kalla ALDRIG Milli för det ordet igen.. FATTA!'' Sen satte jag mig ner igen. Och BÖGEN ANDREAS G Var på deras jävla sida? Jävla idiot! Han e bara en jobbig Mac.Turk! Aja, Vi får höras senare/Imorn! PUSSAR!




Kommentarer
Postat av: Andreas. G

Vad leker du för din fjårtis. Säg de i mitt ansikte ist BITCH

2010-09-08 @ 20:28:10

Söta Läsare, Skriv inget dumt nu.. <3:

Vad heter du?<3:
komma ihåg mig?<3

Din E-mail:): (publiceras ej)

Vad heter din söta blogg? ;):

Bebis, Du ska skriva här!<3:D:

Trackback
RSS 2.0