@ HOME from LEONIE! / Josefa!

Tjena sötnosar!
Kom typ nyss hem ifrån att vara me Lelle, Skulle igentligen äta på donken med henne.. Men hon putta in mig på tuben så, Vi kunde int. Arnars hade jag vart ute fortf, hahah Lelle är knasig! Imorn ska jag vara med henne igen, Det ska bli chill. Sen på helgen ska jag vara med Milli, Det ska bli slagg. Venne om Favild ska komma elr int.. Skit i det! :)
-
Alla
Säger att Akam har 13 andra tjejer & att han ska playa mig..? Asso fan, Vem fan ska jag tro på! Mina närmsta vänner elr en kille jag nyss har lärt känna.. xd

ses sen, Pussar! 

Asso, SÖTNOSAR! ;)


Kommentarer
Postat av: Leonie

Jag putta inte in dig!? hahahah, du hoppa in sista sekunden! :D

2010-09-29 @ 20:13:57
Postat av: Akaam,

Har du sett mig me andra tjejer, HAR dina vänner sett mig med andra tjejer, HAR de hört mig säga de ?, seriöst saga, lär känna mig, o då kmr du få se om allt de där e sanning elle falskt,

2010-09-30 @ 08:05:22

Söta Läsare, Skriv inget dumt nu.. <3:

Vad heter du?<3:
komma ihåg mig?<3

Din E-mail:): (publiceras ej)

Vad heter din söta blogg? ;):

Bebis, Du ska skriva här!<3:D:

Trackback
RSS 2.0