Krossad..
Vi bråkade alltid, hela tiden, sen dagen du ringde mig o fråga om vi kunde göra nått. Vi blev som tajtast, jag kunde bara lita på dig. du var min andra halva. Men va fan hände? Vi har bråkat 1 gång? men det kanske e mening att de inte ska va du o jag? Vi skulle va systrar till döden... Men det känns som att allt bara var en stor jävla lögn... Alla minnen vi har, seriöst. Allt det där e det bästa. Du stod alltid vid min sida, o nu säger jag förlåt. Jag har varit fittig. Jag behöver inte säga namn, för du vet vem du är. Du är den tjej jag behöver vid min sida. Du är den som jag alltid har roligt med, även fast vi inte har nått att göra, så har vi kul. Även fast vi bara sitter o stirrar in i en vägg så har vi kul. Du lärde mig mycket. om jag inte hade haft dig hade jag inte varit den jag är idag... Nu är det du som får bestämma. 
Jag hoppas du tar emot förlåtet. För idag på lektionen så kom jag på, vafan har jag gjort? Har jag blivit störd? har jag släppt hon som lärt mej allt. Visst, jag kan erkänna, du kan vara en bitch, men bara ibland ;)
Så nu står allt på din sida....


Nu kommer du nog veta vem du är...

Kommentarer

Söta Läsare, Skriv inget dumt nu.. <3:

Vad heter du?<3:
komma ihåg mig?<3

Din E-mail:): (publiceras ej)

Vad heter din söta blogg? ;):

Bebis, Du ska skriva här!<3:D:

Trackback

RSS 2.0