Nu stack Jossan kossan.. // Josefa

NOOU!

Nu sitter jag hemma med min familj, Venne va ja ska göra. Så ja passa på att skirva t er sötnosar!
Statistiken har stigit lite, Men ja vill fortf att ni ska läsa mera! För vi blir överlyckliga då, Hur som helst. Vi ska börja skaffa pengar på bloggen, Så var vaksam o titta om ni kan klicka lite exktra på reklamerna som kmr upp på sidorna av bloggen, så tjärnar vi några slantar. Int mke, men liitee..
Imorn så blire skola igen.. TRÅKIGT! Asso, Ja trivs fan int på Åsö?:S Jag vill tbx till Södermalm Skolan, De va mke roligare o jag trivdes dära! På morgonen nu tänker man ''Oneej, int en till dag i ÅSÖ!'' Men när de va södermalmskolan så ba ''Hah, Ännu en till dag att träffa alla roliga o galna snubbar o polare!'' bara så alla vet, JAG SAKNAR ALLA IFRÅN 6B, Önska att ja kunde spola tbx tiden o bara gå om dära.. Men nu ska inlägget int bli för långt! Bilder ifrån.. Hemma hos Jossan!

Kommentarer

Söta Läsare, Skriv inget dumt nu.. <3:

Vad heter du?<3:
komma ihåg mig?<3

Din E-mail:): (publiceras ej)

Vad heter din söta blogg? ;):

Bebis, Du ska skriva här!<3:D:

Trackback
RSS 2.0