O du dissar mig vill jag aldrig mer se dig igen.

Japp!

Det var det här jag menade Jossan, Du kan int hålla ett ända jävla skit! Skulle int du hällre hoppa från ett hus änn att vara med Mira? Skulle int du hellre vilja dö än att vara med Mira? Sluta snacka skit om folk du ''Älskar''. Det var ju våran tid nu? Men kanske vill dissa mig som du har gjort 20000000000 gånger nu, hela min jävla familj varna mig för det här!
Fyfan vad jag ångrar mig nu, Jag önska att jag gick kvar med mina riktiga kompisar asso..

Om du dissar mig kmr jag ALDRIG förlåta dig igen.

A L D R I G

Kommentarer
Postat av: liam

Jag är en riktig vän saga du kan alltid lita på mej // liam i hallsta

2010-09-19 @ 18:43:07
Postat av: Filippa

Sv till Jossan: Men du e lungt sötare<3

2010-09-19 @ 18:51:41
URL: http://ahnhems.blogg.se/

Söta Läsare, Skriv inget dumt nu.. <3:

Vad heter du?<3:
komma ihåg mig?<3

Din E-mail:): (publiceras ej)

Vad heter din söta blogg? ;):

Bebis, Du ska skriva här!<3:D:

Trackback
RSS 2.0