Spela aldrig spel med kärleken.. // Josefa

&l*-Jonte Jonsson-*



Du känner inte mig, Du vet int hur svårt det är för mig att lära älska ngn. Har aldrig känt den här känslan förut? Hoppas att du lär dig efter den här texten, Du är kanske för liten o omogen för mig fortf. Du tänker aldrig på kärlek o annat skit, Blir du pisst blockar du utan att äns kunna diskutera. Cykla det är din grej, fan det är inget fel med det, Din hobby kan vara att hoppa fallskärm elr rida osv.. Jag skulle aldrig bry mig om saker du gillar? Det du gillar ska int jag ändra på, Men bara du har tid för mig.. Fyfan vad jag blir förvirrad av allt jävla snack om att äkta kärlek känns o falskt inte, Om de är sanningen är jag säker på att det här var äkta från hjärtat. 

Spela aldrig några spel med kärleken, Man vinner ändå aldrig.. </3


-

Kommentarer
Postat av: Leonie ♥

att du orkar bry dig? hahah.. :P

ja, vi var lediga idag (jag skolkade första lektionen)

och jag var med milli i ungefär två timmar sen stack hon hem. Efter det var jag med dem andra. :)<3

2010-09-10 @ 18:42:53
URL: http://taraleonies.blogg.se/

Söta Läsare, Skriv inget dumt nu.. <3:

Vad heter du?<3:
komma ihåg mig?<3

Din E-mail:): (publiceras ej)

Vad heter din söta blogg? ;):

Bebis, Du ska skriva här!<3:D:

Trackback
RSS 2.0