BILDBOMB!

Haha, Det här är bildbomb ifrån våran daag!

Lyssna på låten medan ni tittar på bildrna!

Haha, Det börjar med oss! (Mobbad med leende..)
Värdens finaste par.. ;)
Jag & Min KK! (Anton)
HAHAHHAH!
Sötnoosaar!
Haha, Jossan ville INT vara med på bild.. -.-!
G O O O O O O S H!
Hahaha, Anton lille.. :)
Fett heta elr hur? :P
Hahah, Venne vad jag gör.. :P
ROCK'N'ROLLAH!
Anton lite aviis!
Hahah, En bra bild på Jacob!
Jacob, Anton!
MARKUUS! Häligaste killen asso!
HAH! GARVA IHJÄL MIG NÄR JA TOG BILDEN!
HAHA! Pedofil!?
Oouff.. Heting dära Anton! ;)
3 BVFA!
AAH!!
ÄLSKAR DIG JOSEFINE!
Hhaha, MUPP!
Så jävla söt du är.. (Jossan!)

Kommentarer

Söta Läsare, Skriv inget dumt nu.. <3:

Vad heter du?<3:
komma ihåg mig?<3

Din E-mail:): (publiceras ej)

Vad heter din söta blogg? ;):

Bebis, Du ska skriva här!<3:D:

Trackback
RSS 2.0