visst e man en idiot om man gör såhär..? // Josefa

JAG FICK DAMP FRAMFÖR SKÄRMEN NÄR JAG FICK REDA PÅ DET HÄR!
Asso, Jag & Jonte skrev på msn. Vi hade flumm ja o Bebo, Sen gjorde vi lite ditt o datt, Hur som helst! Så frågade jag om han hade bråkat med ngn? han sa ''Ja'' Då fråga jag ''med vem?'' det var Danyel, Då fråga jag ''Varför'' såklart.. & vet ni vad jag fick reda på? om int ngn ljuger elr ngt, Men man ljuger int om ngt sånt här.
-
Danyel & hans gäng hade väll gått i Tyresö & sett Daniel gått ngnstans, så dem bestämmde sig för att tvinga Daniel ner på marken, Slicka på vägen/Gruset & sen pussa deras skor. & om han inte hade gjort det hade han väll fått stryk av dem, Dem var kanske 5 - 6 st, Jag venne.
-
Min reaktion på det var.. Massor av !??!?!??!?!?!??!?!??!!??!?!??!?!?!??!?!?!??!?!??!?!??!?!??! & svärdommar & annat damp! För man gör FAN INT SÅ! Jävla I D I O T E R




Kommentarer

Söta Läsare, Skriv inget dumt nu.. <3:

Vad heter du?<3:
komma ihåg mig?<3

Din E-mail:): (publiceras ej)

Vad heter din söta blogg? ;):

Bebis, Du ska skriva här!<3:D:

Trackback
RSS 2.0