ANDREAS.G, Seriöst lägg ner? xD // Josefa & Jossan

KommentarTid
Andreas. G om HAHAHAHAH!// Josefa:
Vad leker du för din fjårtis. Säg de i mitt ansikte ist BITCH
IP: *************
Svar från oss båda:
Andreas, Vadå leker? Har du börjat härma Timon nu elr. Hitta på ngt EGET, o vad ska jag säga i ditt ansikte? Att du e FUL, det har jag redan. Men de e ju bara sanna ord, Du ÄR ful!
Andreas, Fatta, du e ful? Mac.Turk Haha, Sluta vara jobbig? Vi har inte äns gjort något? Bara för att du vill ta på en grej.. Så behöver du inte få damp för att du int får de för Mira? Snälla.
GET A LIFE! //Josefa & Jossan
!!PS!!
Vi är absolut INTE rädda för dig? Bara så att du vet det.

Kommentarer
Postat av: Andreas.G

´HAHa vem har sagt att ni ska va rädda.. ? tänker int slå er direkt (men skulle vilja) iaf dig saga aka fjårtis.. Du har int sett dig i spegeln utan smink eller? ett tips gör int de du kommer spy :)

2010-09-08 @ 21:25:50
Postat av: A.G

HAHA vem har sagt att ni ska vara rädda tänker int slå er direkt (eller skulle vilja) iaf di saga som leker coooooook mkt..

Haha säger att jag e ful vad e du då.? haru sett dig utan smink eller ett tips gör int de du kommer spy :)

Skulle hellre vilja ta på miras grejer där det finns ngt än dig där de INTE finns ngt :)

2010-09-08 @ 21:33:38

Söta Läsare, Skriv inget dumt nu.. <3:

Vad heter du?<3:
komma ihåg mig?<3

Din E-mail:): (publiceras ej)

Vad heter din söta blogg? ;):

Bebis, Du ska skriva här!<3:D:

Trackback
RSS 2.0